Svanar, döden och clowner.

Jag har några stycken favorit fotografer. Bilder som jag liksom avundas jätte mycket. Vissa är enkla men har fångar en känsla, andra kreativa utöver det vanliga och så finns det visa som fotograferar på samma sätt som man tar filmar en film. Det känns som att det finns en hela historia i fotografiet och som att det krävts lång planering och mycket rekvisita. Alla dessa sätt är fina tycker jag. Men min favorit fotograf när det kommer till detta sista är Tim Walker. Nu har jag lite nya favorit fotografier att visa. Jag älskar att han har gjort konstfoto till något mode mässigt. Dessutom gillar han alla de saker som jag gillar som Clowner, spöken och sagor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0