Sjukstuga


I dag har jag lite sjukstuga i min ensamhet. Har dessvärre jobbat idag. Vilket jag inte borde, vilket jag definitivt inte var i skick för. Men nu kan jag vara hemma två dagar med gått samvete i allafall. Näsan är narig, halsen rostig och febern kom som ett brav på posten. Tack och lov väntade den tills jag kom hem.

Jag tänkte dessutom att jag skulle berätta om min horibla dag på jobbet. Om patientena säger jag förstås inget. Jag kan bara säga att det i dag skulle hinnas med hemskt mycket mer än vad som är normalt för att vara en röd dag. Sedan lyckades jag ta på mig ett klänning som skapade skavsår på båda sidorna av min hals. Jag slog ihop regält med huvudet med en kollegas huvud.


Fy för i dag helt enkelt. I morgon hoppas jag att jag skall kunna åka på middag, i så fall kommer det ett fin fint inlägg om det. Har jag fortsatt feber kommer jag kanske inte ha något att skriva om. Tyvärr.Bilden är definitivt inte från idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, hoppas att du är frisk nu! Om inte annat får du krya på dig! Och vilken söt blogg du har! Kram

2012-01-12 @ 23:34:00
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0