En lista



1. Var är din mobiltelefon? Jackfickan tror jag.

2. Var är din andra hälft? Han spelar på datron i pysselrummet.

3. Ditt hår? Nyduschat.

4. Ditt humör? Trött men härlig

5. Din dagsplan? Idag händer inte så mycket mer men i morgon tänkte jag ta en promenad köpa salad på paprika och jobba kväll.

6. Det bästa du vet? Semester herregud vad gött det är med semester.

7. Din dröm i natt? Oj jag drömmde något stressat om jobbet men jag mins inte vad..

8. Ditt livsmål? Oj massor. skaffa lite ungar på ett eller annat sätt, bli barnmorska. Bli lite mer Fotograf, gifta mig, köpa ett litet hus och massor med mer säkert.

9. Rummet du är i? Vardagsrummet och kallt är det. Det skall värmas med värme ljus.

10. Din hobby? Det här och att Fotografera.

11. Din skräck? Att slänga mig ut.

12. Var vill du vara om sex år? Om sex år vill jag vara barnmorska, bo i ett radhus/hus, Ha hoppas jag två barn.

13. Var var du igår kväll? Hemma och somnade 9 härligt var det.

14. Vad är du inte? Elak och dryg.

15. En sak du önskar dig? En härlig varm sommar.

16. Var växte du upp? I Utby, göteborg.

17. Det senaste du gjorde? Tränade fles intervall med Lisa.

18. Dina kläder? Nattlinne och bösbyxor <3

19. Din tv? Är stor och visar halv åtta.

20. Ditt/dina husdjur? Har alla dött tyvärr. 

21. Din dator? Är jag beroende av.

22. Din bästa ägodel? Kameran !

23. Saknar någon? Inte så verst just nu.

24. Din bil? Önskar jag fanns och ennu mer ett kort som behövs för att få köra den.

25. Något du inte har på dig? En One piece kommer ni förhoppningsvis inte se mig i, iallafall inte på stan. Konstigt. 

26. Favoritaffär? HM

27. Din sommar? Ska jag få betald semester (L) Och åka utomlands och ha det gött. 

28. Älskar någon? Självklart.

29. Favoritfärg? Massor men på saker lila och rosa på kläder blått och rött. 

30. När skrattade du senast? När jag på jobbet skrev på fel anstälningsavtal. 

31. När grät du senast? Till ett Greys avsnitt förra veckan. Det går inte att inte gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0