Farväl sommaren

Nu tar jag farväl av sommaren och säger hej höst. Så här såg min sommar ut. Som har varit mycket jobb: spännande och uttröttande. Men alldelles fantastiskt.
Sommaren började någonstans i mitten av Maj. Med Hammarkulle festivalen och Sara och Frida som sällskap.
Sedan firades det examen med bland annat dessa två fina Emma och Li.
Skål!
Och det firades i Antibes med dessa ljuviga kvinnor.

Jag och Baben åkte till Varber som var topp tre denna sommaren.
Sedan fick jag träffa bärde en och två nya små bäbisar.
Vi åkte på utfluckt till orust med mormor och morfar.
Sandra var hemma över sommaren och bjöd på grillfest Fantastiskt.
Jag och Jenny hade en lyx dag (L).
Way out west
Och sommaren avslutades med att jag och andreas hade en dag i slottskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0