Andrahands-shopping, jordgubbar och Wordfued


I Lördags mötte jag upp med Sofia för en hel dag. Sofia var nämligen här på besök från shlm. Och det är ytterst trevligt.


Vi bärjade dagen med att kolla massor med fina secondhand butiker. Som Emmaus, beondretro och popbutiqe.

Sedan kollade vi lite i vanliga affärer. Och på en av gatorna var det en mini marknad uppställd.


Sedan gick vi på cafe och doppade jordgubbar i choklad.

Spelade wordfued, hur det nu stavas läg till mig om ni har lust jag heter zooet. Jag hatar att komma på namn. zoo var taget så jag böjde det lite fint...


Efter fickan kollade vi lite på hårfärger. Jag tror det behöver bytas. det var ju tok längesedan. Men än kan jag ej bestämma mig. Efter det gick vi i allafall till tre indier och åt smarrig mat. För att slutligen åka hem till sanna på lite vin som jag helt struntade i att ta kort på. För i bland är det bara skönt att göra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0