Nu har jag bestämt mig

För att det här med att blogga inte är så roligt längre. Jag orkar inte uppdatera så ofta som jag skulle vilja. Och då känns det bara som att det blir massor med krav. Det som är tråkigt och ledsamt med detta är att jag är rädd att jag kommer fotografera mindre. Men jag tänkte såhär. Efter som den här bloggen sällan handlar om text och nästan bara om fotografier så får de som vill hemskt gärna kolla in flickr kontrot i stället. Jag tänkwer jag fotar och lägger upp där i stället. dte käns mer avslapnat och bra för mig. I allafall just nu. Kanske en dag senare i livet blir det här roligt igen, men inte nu.

Så kolla här i stället.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åå va trist. Men jag förstår dig precis!

2011-10-28 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0