frågor och svar

När vaknade du imorse?
Svar:
tio i nio. gick upp och sa åt andreas att han kunde återvända till sängen efter att jag slängt ut honom i natt när han snarkade.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
stakars och jävlar andreas både och.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Ringt har jag inge gjort i dag

Vilket humör är du på?
Svar:
Hata ibs förstoppning och min mage humör

Vad har du på dig just nu?
Svar:
svarta uppknäpta bygor långt linne och blommig kofta.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Filmer att avnjuta i kväll :D

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
goglade förstoppning, men det kommer redan upp det jag vet och inget nytt tyvärr. Har någon något ovanligt tips tas det tacksamt emot(vill ni inte läsa mer om någon satans förstoppning sluta läs. För det är det jag tänker på i dag.)

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Kolla på film och mysa med Andreas.

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
böckerna vi använder oss av till c-uppsattsen.


Kommentarer
Postat av: Carmen

du har säkert redan testat detta.. men värt att nämnas ifall du inte gjort det. Svart kaffe? Flera koppar på rad? Plommon antar jag att du testat. Men om du äter massa en hel dag? stark mat? Eller vilken mat som brukar sätta igång din mage... Hoppas du mår bättre snart! Magproblem är sjukt irriterande och frustrerande..

2011-03-07 @ 12:49:53
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0