Ullared

Det blev en hel paus och lär fortsätta så ett tag till. Jag känner inte alls att jag hinner blogga. Jobbet tar upp extremt mycket av min tanke tid och innan jag har lärrt mig att stänga av tankarna när jag är ledig så blir det inte tänkt på så mycket annat. Och därmed komemr jag inte på några ideer att fotografera, orkar inte umgås med folk på samma sätt och orkar definitivt inte släpa med mig kameran. Men här är i allafall en bild på vad jag köpte i pryl väg när vi var i ullared för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: emelie sporre

Hoppas det är roligt iaf, även om det är mycket.. Men det är så ansträngande att aldrig kunna släppa det, hur mkt man än försöker så finns det i huvudet hela tiden! Hoppas vi ses nästa vecka iaf hos SH! Puss

2011-07-02 @ 14:26:19
Postat av: carmen

jag har också den där franska filmboxen. "Jag har älskat dig så länge" är så sjukt jävla bra tycker jag!

2011-07-03 @ 03:04:13
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0