Vårlängtan

Det spritter av vårlängtan överallt. Det springer myror i mina ben och jag vill bara att snön försvinner och att det är ljust när man går upp och när man kommer hem. Vintern är det värsta jag vet. Jag hade absolut inte blivit ledsen om jag aldrig mer fick se snö. Men det när komma några fler snöstormar i mitt liv. Men nu är det bara att hålla ut februari. För att göra det tänkte jag njuta av allt man längtar efter när det håller på att bli höst som att:
  • Mysa med en himla massa filmer
  • Dricka mängder av thé och varm chocklad
  • Njuta av att kunna ligga i soffan precis hur länge som helst utan att få dåligt samvete.
  • Bada i mitt badkar oändligt många gånger
  • Och läsa böcker så ofta jag hinner
Berätta för mig vad ska jag mer göra för att inte sakna mig galen på våren och värmen?

Kommentarer
Postat av: Carmen

inte för att göra din längtan ännu större, men jag har hört att det ska vara vinterkallt enda till april! :/



jag tror man får försöka göra vardagslyxiga saker. typ gå ut o äta middag ibland. Styra upp grejer med folk som gör en glad. läsa böcker :) Dricka vin kanske. Följa med på filmfestivalen o känna sig lite kulturell och inspirerad av annorlunda film än man är van vid :D

2011-01-27 @ 15:07:23
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0