Tillbaka trots allt.

Oki, jag tror inte jag kan hålla mig efter ungefär 2 månaders uppehåll måste jag nog tillbaka. För jag tycker det är kul och för att i december skall man sammanfalla och jag vill åtminstånde det. Även om jobbet som sjuksköterska emellanåt gör mig helt mat i hela kroppen och huvudet så vill jag ju igentligen inte tappa det här. Det får kanske vara jobbigt litte hit och dit. Eller så lägger jag väl ner igen om ett tag. Men faktum är att om jag någon gång bestämmer att det är så att jag i allafall lite vill bli fotograf så är det här världs bäst att ha.

Tänkte mig att jag skulle visa var min mobil sätt sedan vi sågs sist.


Jag har fikat fikat och fikat

Tagit på halsduken och klippt mig.


Fått blommor av finaste.


Julpyntat


Gått på göteborgsstadsmussé


Gjort julkort

Vardagslyxat


Och hoppats att häcken hade rätt och att det höll på att bli vår. Men det blir det nog inte änpå ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0