Vad händer Malmö?


Nu har det skjutits och hafts i Malmö. En ny laserman säger dom. En människa som skjutit människor med invandrar bakgrund. Först sd in i Rikstagen och nu en ny laser man. Var är det för fel på svenskar? Det är ju inte invandrarna som det är fel på, det är ju för fasen vi svenskar! Sedan när var det en invandrar kvinna eller man som gick runt och sköt människor enda bara för att dom var Svenskar? Sedan när började en invandra grupp stöta ut alla svenskar och bilda ett parti för det. Nu får det ta mig fan ta och bli lite reda på det här landet!

Jag skulle kunna skriva en roman om detta men jag orkar inte idag jag är trött på eländet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0