Förlossningen



Hujeda mig vilken fantastisk dag! Jag har varit på förlossningen i dag och tittat. Otroligt spännande. Jag fick möjligheten att vara med från start till mål vid en förlossning. Så otråligt fint, jobbigt och frustrerande på samma sätt. Man vill så himmla gärna hjälpa till med arbetet som man inte kan hjälpa till med. Och vips kommer det än bäbis och jag fick hålla mig för att jag inte skulle börja gråta. Sedan kom dock efterarbetet och jag blev allt lite snurrig. Men JAG VILL BLI BARNMORSKA vilket fantastiskt arbete.

.

Kommentarer
Postat av: Sjörövar-Jenny

Häftigt! Det passar dig så himlans fint!

2010-11-23 @ 21:34:22
URL: http://peaceofgbg.blogg.se/
Postat av: Carmen

gud vad häftigt! jag skulle vilja se en förlossning. Tror du skulle bli en grym barnmorska!

2010-11-24 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0