Sjukling

Har snart snuttigt upp en toa rulle. Har piss ont i huvudet och mår helt enkelt inte på topp. Ni får därav nöja er med en bild från ett grupparbete där jag spela rökande kvinna med hjärtproblem(här har vi en av lösningarna: Aktivitet). I natt trodde jag huvudet skulle sprängas typ så det blev inget Borås i dag. Och bröllopet vi ska på i morgon som jag har peppat för känns inte lika pepp. Kul att sitta där med Rudolf näsa. Nåväl jag kör på tricket dricka ut alla baskillusker, oklart om det kommer funka men jag ska dricka kopiösa mängder vatten och te, eventuellt öven köra saltlösning genom näsan. Jag har till alla knep. Har ni något tipsa mig.
.

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tackar! :)

2010-05-16 @ 10:37:57
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0