2010 i frågor




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej haha dom är väl lite till för att brytas.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Bamse.

5. Vilka länder besökte du?
Lettland, Ungern, Kroatsien och Norge.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inre harmoni

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
12/9 då vi förlovade oss

8. Vad var din största framgång 2010?
Fotograferade Lindas bröllop.

9. Största misstaget?
Ingen anning.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ibs-en var ett helvete innan sommaren

11. Bästa köpet?
7d! samt att jag äntligen köpte vinter jacka

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vi förlovade oss.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
jag är verkligen dålig på sånt här men håkans senaste cd

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ungefär samma. Dvs Glad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vara mer kreativ.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos andreas familj och sedan hos min.

19. Blev du kär i år?
Inte bli fortsatte.

20. Hur många one night stands?
nej inga såna jag har min och han ska var i hundra tusentals nätter.

21. Favoritprogram på TV?
Halv åtta hos mig.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Boktjuven

24. Största musikaliska upptäckten?
som sagt sämst på sånt här

25. Något du önskade dig och fick?
vattenkokare, pengar som spons till kameran, vantar och massor mer.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskar mig alltid en himla massor och får massor men dom där himla blir ju alltid över, men det är liksom meningen.

27. Årets bästa film?
Så många filmer det har kommit, harry är alltid en hit alice i underlandet var fin fin. twilight.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt på restaurang med fina vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om människor runt omkring mig mått bättre.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket leggins och långa tröjor.

31. Vad fick dig att må bra?
Andreas

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
joel kinnaman

33. Vem saknade du?
De vänner som bor borta, sofia och sandra.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om jag träffat någon helt ny för året men har börjat hänga med mer klass lisa! Vilket är fantastiskt trevligt.


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad fin du är på bilderna!!! =) Och verkar som du haft ett bra år, särskilt med tanke på förlovningen!! =)



ÖNSKAR DIG ETT RIKTIGT UNDERBART GOTT NYTT ÅR!! =)

2010-12-31 @ 18:20:13
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0