Första kärlek


Fy bubblans vilken bedårande video.
Min första kärlek var en kille i min klass. Han var lite av en pajas men ändå vännen, hade brunt hår och blåaögon. Jag var kär i honom i tre år och jag tror knappt han märkte mig. Jag gissar att jag var hästen. Skrev massa brev som jag aldrig vågade skicka. Jag mins att jag försökte klippa hjärtan av ett stort rosa papper och skriva på, men jag blev bara besviken för hjärtarna inte blev som dom skulle, så min mamma fick hjälpa mig. Det var nästan så jag skämdes ihjäl av att bara fråga henne. Men hon gjorde som en mamma bör göra och klippte hjärtat visade mig hur och frågade vem som skulle få det, sedan var hon tyst. Jag skrev brevet la det i ett rosa kuvärt och sedan målade jag stora svarta döskallar på det så att han skulle våga öppna det(han skulle då tro att det kom från en killkompis).  Åh som jag drömmer om att jag hade dom sparade men jag blev väl trött på det och skrynklade i hopp dom. Jag vet inte äns om jag pratade med den lilla pojken. Men åh vad kär jag var.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0