våren.


(klicka för större)


Så nu har jag fixat lite på bloggen. Det brukar väl gå si och så med mina kreativa försöka att hålla bloggen vid liv. Men jag gör i vilket fall som helst ett nytt försök. I morgon blir det fotomässan med mamma. Inte för att hon inte är bra sällskap men jag hade verkligen önskat att det fanns en liten vän i min närhet som också brann lite för foto så man hade kunnat fota ihop. Jag borde nog gå en fotokurs hitta en sådan vän men jag lider av otrolig prestationsångest när det komemr till fotografier så jag blir illamående innan jag skall visa bilder i grupp.

.

Kommentarer
Postat av: tilda-[Foto&Design]

sv: Tack så jätte mycket söta du!:D

2010-04-10 @ 17:43:19
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Jajamen, det var toppen! =D

2010-04-10 @ 19:41:34
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Linn

Jag skulle gärna vara din fotovän, dock har jag ingen bra kamera och har inte råd med det för tillfället och ej heller så mycket tid...men i framtiden:) Kul att se dina bilder här på nätet!

Kram på dig

2010-04-23 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0