Psyket

Går nu upp halv fem varje morgon för att ta mig till psykpraktiken i borås. Praktiken känns lite som ett virrvarr just nu men jag hoppas att det skall ge med sig. I morgon är sista dagen denna veckan. Ska bli skönt att få sova lite längre.mina reaktioner att vara här är lite oroveckande. Jag är absolut inte rädd för nogon. Men rädd för vad som kan drabba människor. Och rädd för att ta med mig det hem. En gång tänkte jag att psykiska sjukdommar var något för mig. Men det tror jag inte längre....
.

Kommentarer
Postat av: sanna

har du praktik på vuxenpsyk eller bup? har själv erfarenhet av att vara inlagd på båda ställena. Måste säga att det dock är en enorm skillnad på hur personalen behandlar en på ställena.

2010-04-17 @ 01:31:47
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Grattis! Du är en av finalisterna i min fototävling tema vår!

För att rösta skickar man en kommentar på de nummer du tycker ska vinna.

Man får rösta två gånger. Det får vara två gånger på samma bild eller så lägger man sina röster på olika bilder.

Rostningen avslutas 27 april!



Lycka till!

2010-04-19 @ 12:20:56
URL: http://mysfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0