mår som jag förtjänar

(från en annan dag)
Shit Lars(jenny säger så, så det gör jag med) som jag mår idag hade jag lätt kunnat ligga här i sängen hela dagen. Men för en gångs skull är det faktiskt värt det för igår var mycket angenämt. Dock kunde jag hoppat sista glaset vin och shoten dom var totalt onödiga och gjorde att det bara sa pang på vägen hem(så otroligt onödigt, ingen dricka efter 12 borde man köra på). Blev mat på burger king med karln och sedan hem gång. Det är väldigt trevligt att ha någon att åka hem med måste jag säga väl hämma somnade jag som en sten.  Och sedan vaknade jag sedervanligt på morgon kvisten med hjärtklappning och enorm törst. 
Nå väl nu ska jag ligga här och bara gotta mig i lite bloggar för att sedan bege mig till pappi som fyller år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0