en fantastisk karl

Nu ska jag berätta om en fantastisk karl(eller vad vet jag egentligen). Vi hade honom som föreläsare i dag. Och innan tänkte jag nerver och hjärna det kommer bli tufft men så kom han in i  klass rummet, med hat stjorta, kavaj och fluga. Han la son portfölj på bordet och sin fick klicka på. Fantastisk bara till utseende(och då menar jag inte att han var vacker eller något sådant, andreas du behöver inte bli orolig:P Jag menar hela hans stil). Han var som hämtad ut tidigt 1900-tal. 
Men så tänkte jag ändå han kan blir lite tradigt gubbig kanske. Men så fel kan man ha. För han berättade och kanapt att jag ens ville ha rast så intressant var de. Han får pris som bästa föreläsare av mig iallafall Lenart kommer på en fantatisk andra plats. Men denna karl hoppas jag vi har mer men jag är misstänksam. 
Jag önskar jag tagit en bild på karln men det blev inget med det. tyvärr

Kommentarer
Postat av: ida

gud vad roligt att du skrev detta inlägg. satt o spånade på det imorse men raderade det.. han var sååå bra.

2009-11-03 @ 15:31:30
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0