tröttis



Nu är j helt galet trött. Strtade dagen med att ta en promenad med andreas på typ en timma. sedan var dte body pump i enoch n halv timma , en halvtimma var intro. Så nu är jag helt mör i hela kroppen. Men det ä skönt att känna att man fått något gjort. Söndarar är nog bra dagar at ta tag i stt liv egentligen, om m inte är bakis då. Men annars är det de fr ma haroftast inte så myckt att göra det e lite tråkigt nej dte e bra dagar egentligen mycket bättre en måndagar när man kommer hem från jobbet eller skolan oc är helt slut i huvudet.

På tal om skolan är jag helt o motiverad för tillfället vet intevrför det ä juh endå intresssant men jag bara orkar inte läsa har ingen lust att åka dit osv. Men man måste vl få ha sådana perioder med. Just nulängtar jag galet efter smmarlovet. dtehade varit så härligt. jo vist ska man jobba men förhoppningsvis inte helt galet ensam.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0