en sång för martin

i dag kollade vi på sånger för martin eller vad tusan den hette as bra film . jobbigt att gråta bland 60 andra men jag gisar att det kommer att bli så fler gånger. Nåväl hoppas inerligt att jag inte kommer att rabbas eller någon i min närhet av någon form av demens. Hemsk sjukdom. Mest för alla runt omkring. Tyvärr ins det gottom dom, dom d'r hemska sjukdomarna Man får bara tai trä så längeman inte drabbas.

När jag kom hem från skolan skulle vi laga mat men vi blev så trötta på allt så det blev pizza. Så löser man trött het. Sedan var det get smart med andreas. Och så har jag tagit lite kort håller på att hitta tllbaka till insperationen. Måste bara ragga lite modeler, ragg ragg.


Kommentarer
Postat av: sofie

im in in in!!!! säg bara när!

2009-03-17 @ 19:15:03
URL: http://sofiejesuis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0