ps i love you

Varit på en jätte mysig kväll hos sofie. Hon hade gjort mat till mig och frida som vi glatt glufsade i oss. :D Hur samarigt som helst den kvinnan kan laga mat det ska jag säga er. Sedan kollade vi på ps. i love you. Vilket är en helt underbar film. Men som bara gjorde mig puss sugen på andreas. Men när jag kom hem var han full och omringad av 10 andra grabbar. Osis. Nej men dom hade grabb kväll här och skulle just lämna men innan dom han gå tappade sonny(sorry att jag hänger ut dig) en öl flaska Så fast att jag varite helt nykter i kväll luktar jag endå öl efter som minna legings är nersprejade med öj. Typiskt män... :P


en cover på en av låtarna i filmen.

.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja :D :D

2009-06-28 @ 00:57:19
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0