fasta dag 5

nu har jag bara drukigt i 4dagar femte dagen nu. Kännr mig eningen svag men dagarna innan har gått bra. Måste hålla ut tills på fredag renar renar startar om på nyrtt det känns skönt Tycker om att göra s¨här typ en gång om året detta året blir dte lite mer på riktigt efter som jag innan druckigt allt som går att dricka i år driker jag bara måltidsersättning, egen gjorda frukt joser och egna soppor.

Enda problemet är at jag inte är alls motiverad o<ch sätta mig och läsa VILL INTE och känns om jag inte kan konsentrera mig men j måste juh så fr taen stund efter lunchen.

jag älskar att testa grenser ivad man klarar av men inte för länge en vecka är max mer sk man inte hålla på om jag får säga mitt efter en vecka behölver man fett kolhydrater ioch annat smarrigt igen.

två dagar to go
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0