insperationen flödar

Jag vet jag suger som blogg författare men i bland är det kul att bara gå in och skriva av sig och jag gissar att det är en sådan blogg jag får ha. en nu vill jag skriva då gör jag det-blogg.

Känner mig i allafall jätte motiverad jag vill gå på secend hand afärrer hitta juvliga grejer och pyssla jag vill ha en större lägenhet jag vill ha en liten pyssel hörna där jag kan ha alla mina papper och saxar och pennor och allt vad pyssel är. Men det får vänta ett tag till för vi får inga lägenheter. 

nåväl i morgon blir det pysselkväll. då ska det bjudas på pannkaketårta eller cupcakes är jag riktigt duktig blir det båda två.... Men ska försöka göra egen hallon sylt också vi får se det kan bli svårt men planerna är många och jag är inspererad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0