Drömmar

Just nu har jag en insperations tid i mitt liv. Sådana perioder kommer och går lite som dom vill och jag vet aldrig hur länge dom varar i bland bara någon timma och nuhar jag könt så här i fyra dagar och verkligen hoppas på att det skall få fortsätta. Jag går runt i lägenheter fixar och domnar lagar mat njuter av livet och så drömmer jag mig bort till andra platser. 

Denna veckan ar drömmarna gott från att drömma om halv stora malmö, Jag skulle villa flytta dit, lära känna  en ny stad vandra hitta nya vänner(tinte för att det är något fel på dom jag har men jag tror jag skulle dö lite på insidan om jag alltid skulle bo i göteborg.) Jag har drömt om ett litet hus på landet där man kan ängna hela dagarna åt att piffa med hus och hem. Jag vet inte om jag skulle klara det lugnet men det är något som definitvt lockar. Och just nu drömmer jag om att flytta till sthlm, Det är något med sockholm som gör att jag stor trivs det finns så många ställen att vara på så mycket afärer. Tänk att få bo där ett slag. 

Jag måste devinitivt bort enstund från den här staden när jag gått ut min utbildning jag säger inte att jag ska stanna borta för alltid. Men lite andrum det vore fint. 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0