praktik

ledig i dag helt underbart man fattar inte hur bra man har det om man inte få det lite tufft gissar jag. fyra dagar är avklarade två till i helgen.  Kan inte påstå att jag har något liv utöver praktiken för övrigt men jag gör mitt bästa för att klara av det här. Nåväl praktiken går helt oki. Jag är fortfarande besviken på upplägget jag vill gå med en sjuksköterska för det är väl det jag ska bli. Har dock pratat lite med henne och fattar det som jag ska få hänga med henne i bland. Hoppas på det. Annars känns det ganska mycket som ett jobb. tyvärr. jag plockar disk gör mat . Men det är mysigt att prata med gammlingarna och hjälpa dom. Det är bara det att jag vill se sår, blod och annat spännande jag vill ta blodtryck socker puls osv. Hoppas att det blir mer av det verkar dock som att detta inte görs på boendet. time will tell. 

i dag ska jag på stan med andreas ska äta ris med curry sås köpa en hjälm och spana lite pengarna har juh kommit. Wihi. 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0