nervvrak

i morgon börjar praktiken och som inför alla sådana här saker blir jag tokig. Är helt uppivarv och vet inte vad jsga ska ta mig till och så vill jag bara äta, haha uppehålla mig med något annat för jag blir tokig annars. Undrar hur det kommer att gå, fem veckor ganska lång tid men även en mycket kort tid när det hela är över. I morgon ska det gås upp kl 5 och ta bussen mot skene en stad jag aldrig varit i hur ska jag hitta? Ja det får lösas i morgon det kan väl inte vara allt för stort? nej hoppas inte det. Sedan kommer problem numer två att hitta till rätt avdelning och till sjuksköterskona som jag tror jag skulle vara med först. Sedan ska jag ta mig igenom dagen ta mig hem och ladda om. HJÄLP jag är galet nervös.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0