tom och fri

nu är tentan klar så otroligt skönt och jag hoppas att dte gick bra i vilket fall sm helst är den klar awwi. I går blev det tantadagen till ära utgång först kellys och sedan vasastan dte var trevligt men åkte hem innan tolv gammal oh sleten som jag börjar bli, nej skämt och sidi så tror jag att jag hade feber i torsdags så jag ville inte vara för elak mot min kropp. Nu ligger jag här känner mig tom oc härlig. Måste nästan inte göra något alls i  ska städa mn sedan finns det inga måsteoch jag har besämt mig fr att inte kolla upp något om nästa kurs färän i morgon kväll. Dock är jag lit halv bakis och som alltid då omättlig. Jag förstår inte vad man ska gå och bli så hungrig för och sull säkert kunn ära en hel ko. eller nja.
dags för slappande till gossip girl


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0