sämsta belöningsmaten någonsin

kan vara nacho talrik. FY FAN. jag tänkte jag skulle lyxa till  i gå för att försöka sluta tänka på tentan. så jag köppte nacho chips och gräddfil, salsasås, ost och cola. mums det var skit gått åt massor. och så gick jag oc la mig. Tänkte jag kommer vakna massa gånger och vara skit stressad. men istället vaknar jag och jar hur ont i magen som helst min magsyra bara väller ut i strupen. ochinte hr i någon samarin heller. nej jag ska aldrig mer äta stark fet belöningsmat när j är stressad. USCH

anyway nu ska jag snrt bege mig till borås och skolan för att skriva tentamen som det så tjusigt heter. försöker att inte tänka på musklerna och bara innerligt hoppas att dom sitter där, benen känns lungt där tror jag inte att jg få några fel men musklerna är luriga.åh nej int tänka.

i allafall så ska jag och andreas bära oss av till sthlm efter tentan det ska bli så himmla kul !jag verkligen längtar träfa sofia shoppa och bara komma bort lite för denna helgen måste jag verkligen inte plugga och det är en riktigt skön känsla.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hoppas det gått bra på tentan! Och att ni får jätte kul i Stockholm, kommer dock att sakna er i helgen!

2008-11-14 @ 18:07:28
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: sofie

önskar att du börjar skriva lite mer.. att läsa dina inlägg piggar liksom upp dagarna!



<3

2008-11-19 @ 10:02:19
URL: http://sofiejesuis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0