ryss och rusk

nej så heter det väl endå inte. nej g vet inte.
I dag har jag i alla fall fått gjort endel åkte tidigara till skolan för att plugga sedan en föreläsning om  det endorkrina systemet(hormoner och körtlar). Ganska krongligt men dte ska nog gå. Tenta på närvsystemet, sinnerna och det endorkrina systemet på nästa fredag. Läbbigt.

I allafall det e ganska intresant det här med olika grupper. I våran klass är det verkligen grupper alltså typ som igymnasiet och på högstdiet man k tro attd et skulle släppa men detgör det inte dom tuffa hängerdär bak är lite mer högljuda snakar myckt. I mitten ett gansa intet sägande gäng skulle nog säga att jag ofta sitter där inte så mycket frågor, lite blygt och längst fram dom som verkligen går in för det.

tjo

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej Carita! Allt bra? Tänkte på en sak.. Kom på att det togs en del bilder med er canon förra helgen.. Tänkte bara kolla om du kanske kan skicka bilden som va på mig? Har för mig att jag tyckte att den skulle va bra som typ presentationsbild eller nått.. Haha. Lite fjantigt kanske men.. Hade varit jättegulligt iaf! :) (Om du nu har kvar den) Puss

2008-11-28 @ 16:50:50
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej Carita! Vet inte om min kommentar kom med på din blogg.. Skrev iaf för några dgr sen och frågade om du har några bilder från förra helgen? Hade vart kul att ha dem :) Såg även att det togs en bild på mig, som jag skulle vilja ha.. Blir aldrig nöjd annars, men har för mig att jag gillade den :P Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-11-29 @ 21:29:18
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0