morgonstund

fy fan för att gå upp innan sju det är alldelles rysligt mörkt ute och det är dags att ta sig i kragen och gå till skolan, uch jag e bara så himmla galet trött oc min näsa är täppt och huvudet stort som en vattenmelon(och  det är störreän vad det brukar vara). Men jag måste baragå på den här lektionen annars kommer jga inte att fatta ett piss . sklett och muskler erkar kanske inte så svårt men som jag fattar det ska alla ben och muskelnamn läras in. I går när jag sa det till andreas sa han att men det är väl inte så svårt men vet ju redan en del, lår muskeln mag muskeln smalenet osv. Fast vi ska kunna det på lartin så det enda jag kan är väl typ biceps och triceps så jag har en del att lära mig i helgen. Fast det är ganska roligt så jag ska inte klaga.

för att nämnanågra

solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0