Jag går inte isär när jag går med dig


I Fredags var min ända lediga dag denna veckan. Då får man verkligen ta vara på den. Så jag och Andreas gick till daVinci.

Som är min favorit restaurang i göteborg. Här är en hungrig Andreas.

Vi delade på Bruchetta som är ett hett tips. Den är verkligen fantastisk.

Det är ganska trångt och högljut men så himmla mysigt ändå. Som att man inte alls siter i kalla göteborg utan i romantiska Italien.

Till Huvudrätt blev det oxfilé med stekta grönsaker och gorgonzola sås. Mums. Deras pasta rätter är också helt underbara. Och de har typ hundra stycken.

Sedan gick vi en promenad i ett något för blåsigt Linné.

Så det fick bli varm choklad för att värma lite.

I haga var det mysigare.


Och tillslut kom vi fram till BioPalatset där vi kollade på Sharlock Holms. Som är jätte fin när det kommer till kläder och kuliser men som i story är Sådär tyvärr. Tre får den av fem.

Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder, mysigt det såg ut:)

jag ska plugga lite olika ämnen, läsa upp betyg:)

2012-01-16 @ 10:02:50
URL: http://sandrafrykman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0