Mörker, ballongen, pizza och tok-regn.

Nu är jag hemma efter en vecka i Ungern. Gick upp halv fyra i morse och är inte den piggaste fisken i stan. Men jag tänkte bjuda på liter bilder från telefonen, om vad som hände innan jag åkte. Eftersom det inte gick att uppdatera då. För det var fullt i hjärtat av komma iväg längtan. Men nu är jag hemma igen, så nu gör jag ett försök.
Det börjar bli påtagligt mörkt tyvärr. Och en promenad, som blev mest mysig sittning med Sofie.
En Överaskningsfest för Johan och Jonas. Andreas var gladare än han verkade.
pizza och spelkväll med fina Sofie och Erik. Samt triumfglass med andreas en fin femårsdag.
Fina skogar och tokregn.
Det börjar alltså helt klart bli höst. Och så här efter en underbart sommrig resa är det bara att tacka och ta imot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0