Sjuksköterska

För fem år sedan tog jag studenten nu är det snart dags för examen.
I eftermiddag kan jag i princip titulera mig som sjuksköterska. Jag är nämligen klar med allt som skall göras Bortsätt från en liten komplettering på våran c-uppsatts. Men den görs i dag. Så fantastiskt skönt skall det bli. även om det är otroligt läskigt att ha en massa patienter och eget ansvar så vet jag att jag nu kan ha hand om i alla fall 3 patienter helt själv. Tyvärr blir det ju typ dubbelt och triplett så många i sommar. Fast då får jag å andra sidan mer hjälp av undersköterskorna.
Men nu har jag alldeles strax sommarlov och det är helt fantastiskt och skall njutas av till max. Hoppas bara att vädret bättrar på sig.

Kommentarer
Postat av: ida

Ååååh ni är grymma!!!! sjuuukt bra! var det svårt att opponera?? Åååh bra jobbat!!!

kram

2011-05-06 @ 10:23:16
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0