Blogg avbrott

I cirkus en vecka. För jag håller på att stressa ihjäl mig. Min mage mår PISS jag känner mig olycklig och otillräklig. jag vaknar ca 9 gånger per natt av diverse mardrömmar så nu tackar jag och tar en så kallad blogg semester tänkte även ta lite livet semester dom närmsta dagarna. För jag orkar inte just nu tyvärr.

det som gör mig stressad är att jag är klar sjuksköterska i sommar och det känns inte som att jag kan någonting, som att jag kommer ta dö på mina stakars patienter men framförallt som att skiftarbetet och stressen på ett sjukhus kommer utlösa diverse ibs utbrott. Som jag ännu inte vet hur jag skall hantera.

Jag skall dessutom innan det skriva en c-uppsats, klara av en examinerande praktik. Klara en vanlit tenta samt två examinerande tentor.

dessutom vill jag hinna vara den perfekta vännen och flickvännen. och det bara får inte för jag har inte tid.

Semester behövs nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0