Morotskaka

recept från lejlas a pice of cake.
Nu ska jag bege mig till skolan för första gången på jätte länge känns det som(sedan i torsdags). Det är verkligen segt att gå upp på morgonen. Hur ska jag bli klar och gå upp ännu tidigare. Niotillfem Sandra skrev för ett tag sedan att hon börjar kl tio i New York. Åh som jag drömmer om att jag också fick jobba på ett kontor och börja tio. Eller nja egentligen vill jag bara börja tio. Men det finns ju inte en chans på miljonen att det händer. En dag skall jag bestämt kunna jobba 8 till 5 på min lilla ungdomsmottagning. Men det är många år kvar innan jag är där. Det är helt enkelt bara och bita i det! Ship shop nu drar jag till skolan...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0