Årets lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog högskole examen och jobbat som sjuksköterska.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Avger inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det blev en Cornelia, en Elle och en Neija. Så himmla mysigt.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike och Ungern. Och åre som får stå med fast det inte är ett land.


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Saknar ett lugn och en arbets erfarenhet.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1/6 tog jag examen.

 

8. Vad var din största framgång 2011?
Fotade ytterligare ett bröllop och jobbade kvar, vilket är extremt stort och extremt viktigt skulle jag säga.

9. Största misstaget?
Har lärt mig mycket som sjuksköterska som inte ska göras om.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld hemskt massa förkyld.

11. Bästa köpet?


Iphonen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
extra lyx som jag inte hade när jag pluggade. Som fina shampon och tvålar och så.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att en bästa vän blev gravid och gifte sig och fick ett barn.

14. Vilka artister kommer alltid att påminna dig om 2011?
Vironica Maggio.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, sommaren var riktigt jobbig. Att blir sjuksköterska var som inget jag kunde föreställa mig och verkligen jätte jobbigt. Men nu börjar det ordna upp sig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet faktiskt inte jobbar heltid vilket är helt nytt så här efter tre års plugg så håller på att vänja mig vid det. Nästa år hoppas jag hinner med massor på fritiden med.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och känt mig dålig.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos andreas mamma och sedan mina föräldrar.

19. Favoritprogram på TV?
Pan Am.

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag går inte runt och hatar folk, det är helt onödigt.

21. Bästa boken du läste i år?
Linda ohlsson Det goda inom dig. Hon är min absoluta favorit författare tillsammans med poul coelio.

22. Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade lyx frukost på Le pain med andreas och jobbade kväll. Men hade lite födelsedan dagen efter med en tripp till ullared och god mar på tre indier.

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, det som har varit jobbigt har behövt vara jobbigt.

24. Hur skulle du beskriva din stil?
Strumpbyxor och klänning/kjol. Mycket nya kläder mycket höga midjor.

25. Vad fick dig att må bra?
Andreas och mina långa promenader.

26. De bästa nya människorna du träffade?
Nya kollegor på jobbet. Alla är hemskt trevliga för det mesta. D.v.s. när det inte är tok stressigt för då orkar nog ingen vara trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0