Angelina, Ananas och Antibes

Denna fabulösa kvinna, hade för ett tag sedan ett projekt som hette mitt alfabet. Jag tänkte låna den ideén och här kommer mitt A. De saker jag gillar som börjar på bokstaven A helt enkelt. Men utifrån sex teman, som kommer följa med.

Kändperson:


Angelina Joli
Som här helt fantastiskt vacker och gör helt grymma roller i filmer som t.e.x. Gia, Girl Interupted och Gone in sixty seconds.
Film:




Amelie from Montmartre,
Som är min absoluta favorit film alla kategorier, den slår allt och jag kan se den om och om igen. Tänka på vilka jag skulle hjälpa och hur, för att det skulle få ett annat liv.
Mat:



Ananas,
I varm mat eller som efterätt. Eller bara direkt ur konservburken fungerar det med. Färsk är ju givetvis att föredra dock.

Musik:


Anna Ternheim
kan det här med sorgliga låtar, fint pianospel och fina texter.

Blogg:




Anna Gina,
Är mycket rolig, speciellt hennes vidioklipp. Bloggvärlden behöver lite humor.


Plats:
Antibes
blev jag fulkomligt kär i i sommras. Ditt flyttar jag gärna, bara jag får ett tala franska piller så är det enligt mig det absolut bästa klimatet att leva med. Ingen lång vinter, knappt någon vinter alls. Och detta bytt mot en lång sommar. WHAT? Det kan ju inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0