Färgglada fåglar, pasta och


I går begav jag mig ut på stan efter jobbet. Haga är hemskt fint.


Och det finns så otroligt många fina små affärer, som den här som säljer karameller, fina tvålar och vackra askar.


När klockan blev fem gick jag till Kino och mötte upp fin fina tjejor.

Alla var tog hungriga, som alltid. Så vi norpade notan och spanade på alternativen. Det är tok svårt att välja när man är väldigt hungrig.

Fina Anna.

Glada Sara.

Och ljuvliga Emma.

Och så lilla jag. Som var så trött att jag började se i kors. Det här med att vara ny sjuksköterska är verkligen krävande. 

Maten kom in. För mig blev det pasta med ost och citron sås samt tomat.

Emma pussade fåglarna hejdå och vi gick vidare. 

Vi gick till le pitit och åt efterrätt. Jag tog en mycket ljuvlig kaka, som dessvärre var alldeles för slarvigt upplagd för att ta kort på. Men smarrig det var den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0