Mot hemsjukvården

Nu är det alldelles strax dax för mig att bege mig till hemsjukvården. Första praktik dagen och det skall bli spännande. Jag är givetvis lite spänd över detta viljet gör att jag sovit typ en timma i taget, tur som räven att Andreas känner mig väl och tvingade mig i säng vid typ nio.
Dessutom kommer jag få halta hela dagen första dagen, känns som en sådär bra start men så är det när man är klantig som mig, för i går på jobbet lyckades jag nämligen trilla på golvet och min fot hamnade lite snett den klarade sig dock fin fint hela dagen tills jag kom hem vid åtta då det gjorde pissont och Andreas fick lyfta mig hit och dit. Nu känns den mycket bättre men gör fortfarande ont och Zon kommer vara min bästa vän i dag.
Det kommer bli en spännande dag minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0