Träning och en klubbad säl

Jag har valt att träning inte skall vara en del av min blogg för att det finns så många andra som gör det bättre och det är inte det jag brinner för. Men jag har ändå skärpt upp mig och tränar 2-3 gånger i veckan och går en promenad titt som tett. Vilket är helt fantastiskt för att vara mig.

Så varför skriver jag det här? Jo för i dag hade vi en föreläsning i fysisk aktivitet. Föreläsaren var ta mig tusan det bästa på länge(ok, prästen i krishantering var också grym). Man blev så jädra taggad av hans prat och att aktivitet är så mycket mer än träning och motion.

Jag fick t.ex. skämmas och räka upp handen att jag tog hissen upp. Men med små saker kan vi göra mycket. Jag kände mig mycket tillfreds dock med att senare ha ett inbokat spinningpass. Och tack vare denna fantastiska man gav jag verkligen Jävlaranama. Så nu kan jag med gått samvete ligga i soffan som en klubbad säl.

Så ut och rör på er! det är så jädra gött att vara säl efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0