Thai, födelsedagsdags och en blå sjäjungfru


Det blev kväll och Andreas skulle firas. Så vi åkte till restauranden Amazing Thai.

En blå sjöjungfru.

Sedan gick andreas och tog mat, som man lämnar över till kocken som tillagar det.

Så här blev Andreas mat. min såg inge go ut för jag gillar bara färglösa saker...

Det blev dags att ge sig ut i kylan, som jag HATAR.

Och vi gick ner till bion och köpta gå saker

Harry Potter såg vi. Mycket spännande. En fyra och en halva störde mig lite på vissa saker men jag skulle enså hemskt gärna ha en trollstav att trolla med. Egentligen var jag på tok för förkyld för detta upptåg vilket jag får sota för idag. Jag vill bara bli frisk orka saker, men nej, en till förkylning Jippi!

.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh nej. stackare. förkyld igen.. ja vad kan jag säga. skulle gått jouren på praktiken idag (lördag) föra tt ta igen dagen jag inte kom iväg till förlossningen..

kom dit, trots att jag var förkyld, envis som man är och inbillar sig att det går över, men blev hemkörd. Så nu sitter ja här och svettas, snörvlar och kraxar. skitdag.

2010-11-27 @ 13:04:04
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0