Om Mig

Tänkte presentera mig lite.

Jag heter Carita Szmida och är 23 år. Jag älskar filmkvällar, gå på restaurang, färger, ketchup, Håkan Hellström, barn, stearinljus, naturen och bakelser.
Jag bor i Göteborg, sedan alltid. Nu bor jag u hooden(brunnsbo). Med bästaste sambon Andreas. Vi träffades första gången i ettan på gymnasiet, men blev inte tillsammans förrän jag slutade gymnasiet. Vilket nu innebär att vi varit tillsammans 4 och ett halvt år. En vecka efter våran 4 års dag förlovade vi oss. Men gifta blir vi inte förrän om 4 år då båda pluggar klart.

Jag är dock klar med min utbildning i Juni. Då kan jag titulera mig Sjuksköterska. Något jag är lite livrädd för. Mina planer är att jobba med det ett tag för att sedan läsa vidare till barnmorska vilket hade varit fantastiskt. Men just nu pluggar jag alltså och detta i Borås. Vilket betyder att jag pendlar ca två timmar varje vardag.

På gymnasiet gick jag estet, bild och form. Där lästa jag en himla massa foto vilket var det bästa och det sämsta jag varit med om. För att fota är fantastiskt, men det kommer också en himla prestationsångest med det. Men om det är något jag längtar efter så är det mörkerrum.

I övrigt så älskar jag att klippa, klistra, skriva och baka.

Nu vet ni lite mer.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för presentationen! :)

2010-11-19 @ 16:10:38
URL: http://sandra.neuman.fi
Postat av: ida

guud va söt du är på alla bilder!!!

Skönt att föreläsaren var grym! Man behöver sånt ibland och du är grymt duktig med din träning! way to go! själv hoppas jag att det slutar snöa och töar bort till imorgon då flyttlasset går... Harry var förresten kanon!

2010-11-19 @ 21:28:24
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0