Allén är inte så tråkig endå, när du går brevid.

(1)(2)
Är du i ett förhållande?
Ja <3
Har du kysst någon idag? nej är ju i Norge alldelles alena.
När går gränsen vid otrohet? Det finns massor med olika gränser för det, kyssar definitivt men hålla handen med någon helt främmande på ett kärleksfullt sätt är också big nono.
Är du romantisk? Både och tyvärr, jag hade hemskt gärna tagit ner stjärnor och flygit till månar mendet blir inte alltid så.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Omtänksam, rolig, spontan och trygg.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? lite beroende tyvärr men också sprallig, spontan och klängig.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man har roligt trivs ihop, att man är kär och att han eller hon gör att allén inte blir så tråkig
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jag råkar vara precis som min mamma och hon gråter till typ allt så även busschaffören har sätt mig gråta. Alltså svar Ja.
Har du lekt med någons känslor? Nja, absolut inte medvetet i alla fall.

Hur många har du varit ihop med?
Två, haha nej En egentligen och så christian i femman då.
Länge höll ditt längsta förhållande? Det håller på på 4de året.
Hur länge var ditt kortaste? Jag och Christian blev ihop för att hans vän Robin frågade och jag gjorde slut för att jag tyckte det var otroligt jobbigt att köpa en julklapp till honom. Vi var tillsammans kanske 2 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag trivs alldelles utmärkt i ett förhållande, men jag varsingel ett bra tag innan det så jag klarar nog det med.
Är du en bra pojk/flickvän? Oftast
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Andreas.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma 25 pappa 28.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej jag tror inte det, men jag tycker dom som gör det är lite galet härliga.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Ja jag dumpade ju som sagt i femman då.
Hatar du ditt ex? Jag har inget riktigt.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Nej
Bästa raggningsrepliken? Iallafall inte vilka fina ögon du har, då dör jag lite. Kom på något eget.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? På ett berg med picknick en sommar dag. Ungefär hundra pussar och jag älskar att filosofera om livet.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag har tre, Andreas, Min bror och Min pappa. Ingen går att välja bort.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Jag tror påriktigt inte att jag skulle klara av att fortsätta, jag är svartsjuk redan som det är.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Hemskt gärna med brakfest och en fantastisk bröloppsresa.
Vill du ha barn? Det bara måste jag ha, jag älskar barn.
Blir du lätt kär? nej.
Vad faller du för? Någon som får mig att skratta, låter mig gråta och känna mig fin.
Vad är det mest Avtändande du vet? Brötiga män som skriker och gormar.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Jätte viktigt men man behöver inte vara dubbletter.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.
Hur raggar du? Det där är jag verkligen inte bra på, och hoppas att jag inte behöver öva på.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Stiliga män lagom långa lagom muskulösa.
Vem var din första kärlek? En kille i min klass.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Jag skulle personligen ha jätte svårt för det menjag dömer inte Ligg.
Vad tycker du om one night stands? Alla behöver vi ligga ibland.
Är kärlek allt i livet? Ja, men inte enbart kärlek till än partner utan kärlek till vänner osv med

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ville bara kika in för att önska dig...

EN FORTSATT TREVLIG DAG!

kram

2010-11-08 @ 12:50:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0