Avsluta en mening

(klicka på bild för källa)
Min bästa vän
Sofie och Frida
När jag borstar tänderna fräsch men uttråkad.
När jag lagar mat känner jag mig duktig.
Jag är rädd för att inte klara av att jobba som sjuksköterska.
Den värsta känslan är att inse att man gjort någon annan riktigt ledsen.
Den bästa känslan är när något man hoppats och längtat efter händer.
Jag är bäst på att Fotografera(inte bäst men i alla fall bra)
Jag är sämst på att hantera stress
Jag kommer alltid vara en pysseltomte.
Jag lyssnar på julmusik.
Jag pratar antingen för mycket eller för lite.
Jag tycker om mina vänner och Andreas helt tok mycket.
Kärlek är helt fantastisk vackert.
I somras hände tok mycket.
Sist jag grät var jag sur på Andreas(men jag gråter extremt mycket för extremt lite).
När jag vill tänka går jag ut på en promenad.
När jag bakar så bakar jag känner jag mig piffig.
Innan jag går och lägger mig måste jag kissa, oavsett när jag kissade sist. För annars kan jag inte somna.
Just nu tänker jag på mcdonalds maten som snart kommer levererad med fina vänner.
Bebisar är det finaste som finns.
Idag har jag städat, pluggat, bakat och promenerat.
Ikväll ska jag få fin besök, äta gott och spela spel.
Imorgon kommer jag plugga ennu mer förmodligen ta en till promenad och i övrigt bara ta det lugnt.
Jag vill verkligen klara av att jobba skift.
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt.
Min mobiltelefon är medeltida men otroligt tålig.
När jag vaknar på morgonen hämtar jag frukost(yoghurt och müssli) och sätter mig vid datorn.

Kommentarer
Postat av: ida

haha jag blev så full i skratt när jag läste det där om att kissa innan man sover. jag är nämligen exakt likadan och alla tycker jag är väldigt löjlig med just detta.. :)

2010-12-06 @ 17:30:33
URL: http://halsorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0