utmanad

av Carmen.

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
  1. Elevasistent
  2. Ledsagare
  3. Radiopratare
  4. På macdonalds:(

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. Smala Sussie 
  2. Amelie from monmatre
  3. Aladin
  4. Fucking åmål

3) Fyra städer jag har bott i:

  1. Göteborg
  2. - 
  3. -
  4. -


    4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

    desperate househifes, sex and the city, 183 dagar, gossip girl

    5) Fyra ställen jag vill åka till:

    1. brasilien
    2. japan
    3. indien
    4. kroatsien


6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. Facebook
  2. Hotmail
  3. blogg.se
  4. västtrafik

7) Fyra favoriträtter:

  1. lasang
  2. falafel rulle
  3. kyckling med klyftpotatis och beanesssås
  4. tacos

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. Hemma
  2. i Ungern
  3. På berg
  4. hos mamm och pappa

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag gillar att antar mina utmaningar :D

2009-03-10 @ 09:33:29
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

:D Du ska känna dig nöjd.. ;)



Ja, det är sjukt gott! Bär är mums!

2009-03-10 @ 19:12:21
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0