Snö

tji fick ag som trode attvåren var här i dga har det snöat som bara den, Fast jag tänker inte slås ner av det det skanog bli vår aldelles snart endå tror jag. Seminariet gick bra men jag blev jätte nervös vet inte änns varför. Nå väl jag lyckades i allafall. Hockey kväll idag bror och pappa kommer hit det bjuds på chips och nötter hos familjen hallbergszmida. Och jag håller fast vid min sifra från i går 3-2 till frölunda andledningen till att dte kommer vara mer jämt är att luleå i dag spelar fr att vinna eller försvinna. 1-1 i första period 2-2 i andra och så ett fantaskiskt mål i slute av tredje. ja vi får se. Det gickjuh inte så bra i går(för mina gissningar alltså).

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0