Lager 157


I dag firade jag och Andreas 2.5 år tillsammans. WOHO han är bäst . Så himmla mysiga år och som alla säger det känns som det var aldeles nyss vi var så där precis i början samtidigt som det känns som jag levt med honom i mitt liv hela tiden.

Och vi åkte då till lager, tog ett tag men det var mysigt att komma på en utflyckt. Hittade ett par jeans(som jag fanely fick på mig det börja ge resultat), en klänning strumpor, två par trosor och sedan en digitalfoto tidning. Tänkte att jag skulle visa men fan sådant är nog inte min grej. Och jag tror ingen bryr sig.nu är vi hemma igen trötta och matta skönt att slappa lite efter en utflyckt. Blev massor md smarig mat ochså, så nu har jag enu mer tränings noja. Men jag tycker det är oki, dte är ingen häts det är bara passa i största stoleken jeans hets. Och det måste endå få vara ok!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0