Nya filmer till samlingen



Jag och andreas har shopat filmer till våran samling som är rätt stor nu om jag får säga mitt två billy hyllor och en enkelhylla. Nåväl nu blev det fyra beckfilmer som vi kanske inte har sätt(jag har nämligen ett uselt film minnen vilket i försig gör att jag kan titta på filmer jag redan sätt utan att veta vad som kommer att hända, men jag glömmer som sagt om jag sätt dom). Och två vampyrfilmer båda är helt gudomliga helt klart värt sin plats i samlingen. I kväll blir det nog twilight frö jag vill se om den stämmer överens med boken som jag läste efter att jag sätt filmen. 


Kommentarer
Postat av: Elmina

jaha, niice att du också köpte beck :D

2009-06-25 @ 08:33:42
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0