min fotoutrustnings önskelista



Bilden är från Ungern/Balaton/Zamardi. Gillar attd et bara är några blad som är skarpa. Nåväl. jag har det senaste dygnet grävt ner mig i att jag måste ha nytt objektiv. Inte för att mitt är dåligt, men man kollar på andra bilder(elin, sebastian och maria) och tänker shit och så vill man ha. Så nu ska det sparas synd bara att det jag vill ha(CANON EF 100MM F/2.8 USM MACRO) kostar tyyp 6000kr shit att jag inte skall jobba i sommar. Nå  ja men kan alltid leva på nudlar. Dessutom vill jag ha en blixt. dom är inte så dyra tack och lov(i allafall inte en jag behöver typ 2000kr). Nej nu vet jag jag skall kolla blocket. Håll tummarna för mig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0